De man in de linnenkast
Een eenzame, sombere en betekenisloze man ontdekt in zijn zojuist betrokken appartement een bijzondere kast. Achter de zware houten deuren blijkt zich een complete tuin te bevinden. De ontdekking geeft nieuwe glans aan zijn bestaan, totdat andere bewoners van zijn paradijsje zich aandienen en het verhaal een gruwelijke Roald Dahleske wending krijgt.