Long Distance
Een klein meisje wacht samen met haar moeder op de thuiskomst van vader. Ze weten niet dat hij een ernstig auto-ongeluk heeft gehad op weg haar huis. Vanuit het autowrak probeert hij contact te krijgen met zijn gezin. Hij treft zijn dochtertje dat onbekommerd honderduit praat. Pas wanneer de hoorn weer op de haak ligt, blijkt hoe bijzonder het korte gesprekje was.