A Room with a View in the Financial District
In de zomer van 2001 kreeg de filmmaakster als onderdeel van een beurs een atelier toegewezen op de 91ste verdieping van het World Trade Center. Maar ze kon er niet goed werken en besloot toen maar om de vele lege kantoren vast te leggen en rondleidingen te verzorgen. Geen woord over de aanslag in deze film die puur door de voorkennis van de kijker zijn spanning krijgt.