Texas Sunrise
Er was misschien een niet-Amerikaan (hier de Spanjaard Lluis Escartin) voor nodig om het Amerikaanse landschap nog Amerikaanser te doen lijken. De schoonheid van verval en desolaatheid als decor voor een onthutsende monoloog over de teloorgang van het schijnbaar zo florerende rijk. De zwerver-filosoof Johnson Frisco wordt tijdens zijn litanie niet tegengesproken, maar de beelden vertellen hun eigen verhaal.