Independent Media in a Time of War
Een documentaire, of misschien eerder een anti-propagandafilm, die scherp en met overtuigende (visuele) bewijzen kritiek levert op de nieuwsverslaggeving tijdens de laatste oorlog in Irak. De makers zochten en vonden de beelden die de andere kant (de niet-militaire kant, die van de burgerslachtoffers) van de oorlog belichten. Soepel van commentaar voorzien door de ster van de tegenjournalistiek, Amy Goodman.