Watching
Een sterke variant op wat misschien al een genre is: de bewakingscamerafilm. De film werd gemaakt vanuit een studio in het voormalige World Trade Center in New York (zie ook A Room With a View van Carola Dertnig, die eveneens in dat tragische gebouw is ontstaan). Brown deelde haar beeld strak in vieren, wat maar even doorbroken wordt door wat een storing lijkt.