Kranenballet
Bijzondere videoclip van het nummer 'Doin’ Time' van de newwaveband Kiem, met een gechoreografeerd kranenballet door de machinisten van Seaport Terminals. Het Rotterdamse trio werd opgericht in 1982 door een aantal oud-bandleden van Willy Nilly. Met de single 'The Moneyman' scoorde Kiem een hit in enkele Zuid-Europese landen.