At the age of 86, Swedish experimental cinema master Claes Söderquist unveiled his latest work: Rum, a split-screen study of a manor’s interiors set to Heinrich Ignaz Franz Biber’s Rosary Sonatas (~1606). A vision of the world after the human beings are gone, with only the objects left to tell their stories.