Op 86-jarige leeftijd presenteerde de Zweedse meester van de experimentele film Claes Söderquist zijn nieuwste werk: Rum, een split screen-verkenning van het interieur van een landhuis op de klanken van Heinrich Ignaz Franz Bibers Rosary Sonatas (~1606). Een visioen van een wereld waarin de mensen zijn verdwenen en alleen hun spullen nog hun verhaal vertellen.