Sociologist-translator Peter Kammerer remembers meetings with Pier Paolo Pasolini from around the time of his attempt to make the Oresteia in Africa. A monologue mainly, delivered in the serene quiet of an Italian village. An oral history memoir that’s deeply moving due to its simplicity.