A time traveller arrives in the early Middle Ages, having forgotten his suitcase. It was accidentally sent to the Stone Age, where hominins will soon start worshipping this alien monolith. Thus Spoke Zarathustra: Enjoy this lost luggage lampoon in science fiction-guise!