Een tijdreiziger komt zonder bagage aan in de vroege middeleeuwen. Zijn koffer is per ongeluk naar het stenen tijdperk gestuurd – waar mensachtigen deze vreemde monoliet gaan aanbidden. Also sprach Zarathustra: een satire over verdwenen bagage, vermomd als sciencefiction.