A young man, trapped in the infinite corridors of a Japanese subway station, is forced to confront deeply held fears and anxieties in order to escape his purgatorial prison. A stylish and tense psychological thriller with a philosophical edge, adapted from the popular video game.
Directed and co-written by the multi-talented Kawamura Genki (producer of films including Your Name, Suzume and The Colours Within, as well as the author of globally bestselling novel If Cats Disappeared from the World) and adapted from Kotake Create’s cult video game, Exit 8 delivers stylish scares with a compelling existential twist.