Een jonge man zit vast in de oneindige gangen van een Japans metrostation en moet zijn grootste angsten onder ogen zien om uit deze kwellende gevangenis te kunnen ontsnappen. Een stijlvolle en spannende psychologische thriller met een filosofisch tintje, gebaseerd op de populaire videogame.
Exit 8, met als regisseur en coauteur multitalent Kawamura Genki (die Your Name, Suzume en The Colours Within produceerde en de internationale bestseller Als katten van de wereld verdwijnen schreef), is een bewerking van Kotake Creates cultvideogame The Exit 8 en biedt stilistische schrikmomenten met een innemende existentiële draai.