Atom of Eternity
A photogenic poem of black and white seconds. Boy meets girl. Boy does silly stuff. Boy lures girl. Girl falls for boy. Sex. Boy vanishes. Girl’s heart broken. A river. As the film already had it at the beginning with Jean Epstein: There are no stories, there are no more than situations without end without beginning.