Atom of Eternity
Een fotogeniek gedicht van zwartwitte seconden. Jongen ontmoet meisje. Jongen haalt grapjes uit. Jongen verleidt meisje. Meisje valt voor jongen. Seks. Jongen verdwijnt. Meisjeshart gebroken. Een rivier. Zoals de film al in het begin zegt, in de woorden van Jean Epstein: Er zijn geen verhalen, er is niets meer dan situatie zonder eind en zonder begin.