Allies in Exile
For 14 years, Syrian filmmakers Hasan Kattan and Fadi Al-Halabi have journeyed together through war and storytelling. Their bond was forged on the frontlines of revolution where their cameras recorded terror and hope, laughter and heartbreak – moments that defined a generation.