A young girl is caught in a war between her separated parents, trying to make sense of it all. Bottling up the lightning intensity of childhood, Ang Geck Geck Priscilla uses her memories from 1990s Singapore to craft a heart-rending debut.
Basing the film on memories of her own childhood, Ang Geck Geck Priscilla puts us on the same emotional plane as her young Singaporean protagonists growing up in 1994. Ah Girl’s world is brought to life by its cast of riveting young actors and doses of situational humour, the playful cinematography further capturing her quirkiness. You’ll root for confident, smug and outspoken Ah Girl until the end in this emotionally profound and singular depiction of childhood.