Een jong meisje heeft moeite om de strijd tussen haar gescheiden ouders te begrijpen. Ang Geck Geck Priscilla vangt de felle intensiteit van de jeugd en baseert zich op haar eigen herinneringen aan het Singapore van de jaren negentig in dit hartverscheurende debuut.
Ang Geck Geck Priscilla baseerde de film op haar eigen jeugdherinneringen en plaatst ons in dezelfde emotionele wereld als van haar jonge hoofdrolspeelster in het Singapore van 1994. De wereld van Ah Girl komt tot leven door de geweldige jonge acteurs en de situationele humor, terwijl de speelse cinematografie de eigenzinnigheid van het meisje accentueert. Je blijft tot het eind meeleven met de zelfverzekerde, zelfvoldane, uitgesproken Ah Girl in dit ontroerende en unieke beeld van de kinderjaren.