Kenneth Anger edited his own version of Sergei Eisenstein’s unfinished Mexican reverie, and even showed it at a festival. Alas leaving no trace of the object. Bruce Posner, now, created his own multi-screen variation on the story that lyrically compares moments from ¡Que Viva Mexico! with scenes from Anger’s avant-garde axiom Scorpio Rising.