Diogo Salgado’s film is a painterly impression of a young Portuguese migrant worker’s first days in the Auvergne-Rhône-Alpes region. Men in different stages of wakefulness drive through the night to the metronome of windscreen wipers, rain beyond the glass. One says: “Only good things ahead”. They make calls from a service station and purvey tourist postcards. Then the dust and churning of indifferent machines, then morning, and the mountain re-emerges, glowing lilac and cold above.