In 1954, on a Calais beach, Agnès Varda took a photograph of a man, a boy and a dead goat. Almost 30 years later, she returns to that image, the moment she made it, the way she remembers the day and the hour (sometimes incorrectly, as she finds out), and finally the interconnections between past, present and future.