In 1954 nam Agnès Varda op een strand in Calais een foto van een man, een jongen en een dode geit. Bijna 30 jaar later keert ze terug naar dat beeld, dat moment, haar (niet altijd even juiste) herinneringen aan die dag en dat tijdstip, en tot slot de verbanden tussen het verleden, het heden en de toekomst.