L’opéra-mouffe
Agnès Varda maakte L’opéra-mouffe tijdens haar eerste zwangerschap. Ze vraagt zich af hoe de wereld eruit zal zien voor haar kind en vindt genoeg stof voor haar mijmeringen vlak voor haar deur in de Rue Mouffetard. De film was destijds een sensatie vanwege een aantal suggestieve en gewaagde beelden en cuts die het publiek versteld deden staan.