It’s more than just adrenaline-infused thrill-seeking. Luuk Sieben’s Neverland depicts the Dutch motocross street culture as a way of life, a niche activity that forges a sense of community amongst fellow riders. Diving head-first into this fast-paced scene, this short documentary conveys what exactly makes these riders repeatedly face risks and push boundaries. Euphoric highs, physical danger and societal taboos are all explored in this loving short, revealing a vibrant and dynamic subculture fueled by camaraderie and a shared passion for life on two wheels.