Het is meer dan de adrenalinekick. Luuk Siebens Neverland toont de Nederlandse motorcrosscultuur als een manier van leven, een nicheactiviteit die voor een gemeenschapsgevoel zorgt onder crossers. Deze korte documentaire duikt halsoverkop in de snelle motorscene en laat zien wat deze motorcrossers ertoe beweegt steeds opnieuw risico’s te nemen en hun grenzen te verleggen. Euforische highs, fysiek gevaar en maatschappelijke taboes worden allemaal onderzocht in deze toegewijde korte documentaire die een levendige en dynamische subcultuur blootlegt, gevoed door kameraadschap en een gedeelde passie voor het leven op twee wielen.