The vibrant yellow Caltha Palustris flower grows abundantly in the Biesbosch National Park in The Netherlands. This visceral short film takes the myth behind this flower, about a maiden named Caltha who yearned so badly for Apollo that she withered and turned into a flower, and turns it into a sweeping portrayal of desire. Exploring the impact of floods – both on literal and emotional level – Isabel Legate creates a sensory experience with striking colors over black-and-white imagery that captures the sensation of being washed away by something bigger than yourself.