De levendig gele bloem Caltha Palustris groeit in overvloed in Nationaal Park de Biesbosch. Deze viscerale korte film neemt de mythe achter deze bloem, over een meisje genaamd Caltha dat zo verlangde naar Apollo dat ze verdorde en veranderde in een bloem, en verandert deze in een meeslepend portret van verlangen. Isabel Legate onderzoekt de impact van overstromingen, zowel op letterlijk als op emotioneel niveau, en creëert een zintuiglijke ervaring met opvallende kleuren over zwart-witbeelden heen die het gevoel vastleggen dat je wordt weggespoeld door iets dat groter is dan jezelf.