Keep Looking
A young filmmaker named Domino (played by the director) travels from the UK to New York City to hunt down funding for her new film. Harkening back to classic counter-cultural Big Apple films of the 70s and 80s, Keep Looking has a loose, jazzy feel that gives this simple narrative a hip freshness.