Keep Looking
Domino, een door de regisseur gespeelde jonge filmmaker, reist van het Verenigd Koninkrijk naar New York, op zoek naar financiering voor haar nieuwe film. Keep Looking grijpt terug op de klassieke, recalcitrante New York-films van de jaren 70 en 80, waarbij de losse, kleurrijke sfeer het eenvoudige verhaal een eigentijdse frisheid geeft.