In the stark black-and-white images and clamour of the bells, an ecstatic reverie emerges. The simplicity of the premise is deceptive – fanged teeth, in positive and negative – it’s in the rhythm of the edit that a new language pulsates. The spirits of these beasts live through their enduring dentata, here resurrected.