Maxi-Pad is a short documentary about Max, a young non-binary person who was born in a female body but struggles to connect with their femininity. In this film, Max is searching for ways of expressing their feminine side, by experimenting with drag. We follow them in the both euphoric and emotional challenging process of transforming from Max to their drag personality Maxi-Pad, and from Maxi-Pad back to everyday Max.