Maxi-Pad is een korte documentaire over Max, een jong non-binair persoon die geboren is in een vrouwelijk lichaam, maar moeite heeft om zich te verbinden met diens vrouwelijkheid. In deze film zoekt Max naar manieren om diens vrouwelijkheid te uiten, door te experimenteren met drag. We volgen hen in het zowel euforische als emotionele uitdagende transformatieproces van Max naar drag-persoonlijkheid Maxi-Pad, en van Maxi-Pad terug naar de alledaagse Max.