Scored to Lifafa’s lo-fi disco track, Utkarsh Raut’s In hi ko is a barrage of images from Bollywood and experimental films, state-sponsored documentaries, newsreels and viral clips from India’s COVID-19 lockdown. With evocative, cynical formal rhymes, it satirises the curious detachment of the Indian middle-class from the lives of those who built its cities and made its wealth. In the nation’s drawing rooms, the horrors of the world are reduced to television spectacle.