Op de tonen van Lifafa’s lo-fi disconummer produceert Utkarsh Rauts In hi ko een spervuur aan beelden uit Bollywood en experimentele films, door de staat gesteunde documentaires, journaals en viral video’s van de corona-lockdown in India. Met behulp van suggestieve, cynische vormrijmen biedt dit werk een satirische kijk op de merkwaardige onverschilligheid van de Indiase middenklasse jegens de mensen die hun steden hebben gebouwd en hen rijk hebben gemaakt. In de salons van het land worden de gruwelen van de wereld teruggebracht tot een tv-schouwspel.