Funny Pages is a coming-of-age comedy where black humour, uncontrollable aggression and deep-seated bitterness go hand in hand.
Written, directed and edited by Owen Kline, Funny Pages exudes the best lo-fi indie spirit: movingly tender and outrageously bizarre, the film gives us a precise and affectionate portrait of a passionate subculture, invents a parade of extreme situations both bleak and heartbreaking, and is a source of constant surprises. Featuring a gallery of outsiders, weirdos and shattered souls, the film is a roller-coaster of disturbing emotions and unpredictable reactions – mercilessly confronting us with the dark side of our most precious fantasies.