Funny Pages
Funny Pages is een coming-of-age-komedie waarin zwarte humor, onbeheersbare agressie en diepgewortelde verbittering hand in hand gaan.
Funny Pages werd geschreven, geregisseerd en gemonteerd door Owen Kline, en ademt een echte lo-fi indie spirit. De ontroerend tedere en uiterst bizarre film schetst een zorgvuldig en warm portret van een geestdriftige subcultuur. De reeks extreme situaties, die zowel somber als hartverscheurend zijn, verrast voortdurend. Het veelkleurige gezelschap van buitenbeentjes, mafkezen en gebroken zielen, maakt de film een achtbaan van verontrustende emoties en onvoorspelbare reacties, die ons meedogenloos confronteert met de duistere kant van onze dierbaarste fantasieën.