Two children run away from their parents and find sanctuary in a church. They discover in its stained glass windows and paintings the following: Sweet child in time / You’ll see the line / The line that’s drawn between / Good and bad. The drunken dad is delivered with the usual aplomb by Peter Musevski, the subject of 2023 documentary Pero.