Twee kinderen lopen weg van huis en zoeken hun toevlucht in een kerk. In de glas-in-loodramen en schilderijen ontdekken ze dit: Sweet child in time / You’ll see the line / The line that’s drawn between / Good and bad. De dronken vader wordt met zijn gebruikelijke aplomb gespeeld door Peter Musevski, het onderwerp van de documentaire Pero uit 2023.