Stream In the Footsteps of Li Yuan-chia & Delia Derbyshire
A poetic meditation honouring the friendship and creative working relationships between Madelon Hooykaas, Li Yuan-chia (†1994) and Delia Derbyshire (†2001). Inspired by the Japanese concept TEN-CHI-JIN, meaning sky-earth-person, it draws from images, text and sound by the three artists and footage from the Hubble Telescope. Soundtrack by Caro C.