Home Sweet Home
How to cure oneself of panic, distrust and manipulation in the time of the global pandemic? The Congolese director, sound designer and musician Franck Moka has one answer: humanity. In Home Sweet Home, he remixes personal and collective experiences into confident and heartening beats and lyrics.