People on Sunday
In this updated homage to the 1930 German silent film of the same title, Thai artist Tulapop Saenjaroen examines the paradox of people relaxing while being filmed. As a film shoot appears to be in perpetual delay, crew members kill time fiddling on their smartphones, all the while under the persistent gaze of the camera.