One of the Karrabing’s most stirring and direct films, Day in the Life (also screening as part of the Frameworks programme) depicts obstacles encountered across four points of their day. A multilayered hip-hop soundscape sees helpless statements by white media make way for the Karrabing’s ultimately empowering words of resistance.