A Bright Summer Diary
A boy and his mother sit in a cardboard car in front of painted landscape. This postcard from his childhood is what triggers Chinese artist Lei Lei to go on a journey down the rabbit hole of memory. Put together with his signature style of melancholic collage, time jitters in and out of its usual flow as screenshots, found photos and propaganda images appear in succession as if pulled through an archaic machine to explore how truth is coloured by nostalgia.