Scriptless, they are free to discover how they interrelate, which mainly causes confusion. What and who is real? There is hard work underway on a mysterious art film in various purpose-built spaces with producers, crew and agents beavering away in the background. This leads to erotic, intimate, slow and comedic scenes. The ostensible lack of vision, inappropriate behaviour and mutual frictions make the rehearsals increasingly difficult: or was that precisely the point?