Subjectively capturing the spirit of contemporary Athens, Madansky turns to Greek anarchist poet Katerina Gogou as a source of inspiration. The relationship between cinematic form and language is questioned using performance as a guiding force, accompanied by a striking soundtrack by longtime collaborator and contemporary harp pioneer Zeena Parkins.