Who Am I?
“Through the eyes and guided by the wisdom of children, Who Am I? gives an enlightened voice to the tribal and religious fissures that are growing in Kenyan society, providing a voice of wisdom and compassion, all with the inherent child’s understanding of fairness.” (Nick Redding)