Who Am I?
“Gezien door de ogen en met de wijsheid van een groep schoolkinderen komen de groeiende tribale en religieuze breuken binnen de Keniaanse maatschappij naar voren in Who Am I?. Een experiment waarin de kinderen in groepen worden ingedeeld, toont op indringende wijze hun compassie met elkaar en gevoel voor eerlijkheid.” (Nick Redding)