La bouche
Een abstracte musical waarin een man erachter komt dat zijn dochter wreed is vermoord door haar echtgenoot. De tijd staat stil en de man twijfelt enerzijds toe te geven aan zijn behoefte aan troost en anderzijds aan zijn drang naar wraak. Met de Guinese percussie-ster Mohamed Bangoura (‘Red Devil’).