"There are of course 99 names of Allah, but there are 52 niggers. So, therefore, I will be playing two of these niggers." According to the American vocalist and pianist Julius Eastman and that results in the compositions Evil Nigger and Crazy Nigger, from the 'Nigger Series'. Also to be seen: Gay Guerilla.